Profiteer tijdelijk van 10% korting met code: NOVEMBER

Klantenservice

Meestgestelde vragen
Bestelling
Waar blijft mijn bestelling?

Wat vervelend dat je bestelling nog niet is geleverd. Er kunnen meerdere redenen zijn waarom je bestelling nog niet is bezorgd:

Het bestelde artikel heeft een langere levertijd, het opgegeven bezorgadres is niet compleet of PostNL ondervindt een vertraging in de postbezorging.

PostNL bezorgt briefpost in Nederland meestal op de eerstvolgende bezorgdag (dinsdag t/m zaterdag), maar dit kan door drukte helaas soms ook een aantal dagen langer duren. Heb je jouw bestelling na 5 postdagen nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op met vermelding van jouw ordernummer.

Woonachtig in België? Naar België moet je rekening houden met een langere levertijd. Nadat wij je bestelling hebben verzonden doet PostNL er naar België gemiddeld 2 tot 5 werkdagen over om je postpakketje te bezorgen.

Ik wil mijn bestelling (gedeeltelijk) retourneren. Hoe doe ik dat?

Mocht je niet tevreden zijn, dan heb je de mogelijkheid om je aankoop binnen de zichttermijn aan ons te retourneren. 

Op deze pagina vind je alle informatie over hoe je een bestelling kunt retourneren.

Moet ik verzendkosten betalen?

Wij bieden gratis verzending aan in Nederland en België.

Wil je de bestelling toch kunnen volgen met track&trace code? Dan kun je ervoor kiezen om je bestelling als brievenbuspakje te laten versturen. Hiervoor rekenen wij €2,50 per bestelling.

Versturen jullie je producten ook naar het buitenland?

Ja, Casimoda verstuurt ook naar het buitenland. Wij leveren op dit moment naar België, Duitsland, Luxemburg, Oostenrijk, Italië, Verenigd Koninkrijk, Ierland, Denemarken en Zweden. Wil je een artikel naar een ander land verzenden? Stuur dan een mail naar [email protected].

Kan ik mijn pakket volgen?

Dit is afhankelijk van de gekozen verzendmethode. Als je hebt gekozen voor track&trace levering, dan ontvang je een track&trace code om je bestelling tot aan de deur te kunnen volgen. In alle andere gevallen kun je jouw bestelling niet volgen.

Wat als ik een verkeerd adres heb opgegeven?
Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres voor je wijzigen. Neem dus snel contact op met onze klantenservice.
Kan ik ook producten bij jullie ophalen of mijn retourzending afleveren?

Dit is niet mogelijk.

Achteraf betalen
Is achteraf betalen altijd mogelijk?

Wanneer je kiest voor de betaaloptie ‘achteraf betalen’, voert Billink een kredietcheck uit. Als die wordt geaccepteerd, wordt je bestelling afgerond en ontvang je na 5 werkdagen een factuur van Billink per email. Deze moet binnen 14 dagen worden betaald. Na het betalen is alles direct afgehandeld. Wordt je aanvraag om met Billink te betalen afgewezen? Dan kun je altijd nog afrekenen met een andere beschikbare betaalmethode of je bestelling afbreken.

Het kan zijn dat je niet achteraf kan betalen met Billink. Hiervoor kunnen meerdere redenen zijn. Om de exacte reden te achterhalen, kun je dit schriftelijk aanvragen per e-mail bij de klantenservice van Billink.

Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

Als je te laat betaalt, ontvang je van Billink een herinnering. Houd er rekening mee dat er extra kosten berekend kunnen worden. Als je de factuur niet binnen de gestelde termijn betaalt, wordt de factuur door Billink aan een incassobureau of deurwaarder overhandigd. Deze incasseert vervolgens het openstaande bedrag, inclusief de kosten die zij berekenen.

Wat moet ik doen als ik geen factuur heb ontvangen?

De factuur wordt 5 werkdagen na het plaatsen van je bestelling verstuurd per e-mail door Billink. Heb je na 5 werkdagen nog een factuur per mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice van Billink.

Betaling
De betaling van mijn bestelling is mislukt. Wat nu?

Mogelijk was er een storing of is de tijd om een betaling af te ronden verstreken. Je hoeft verder niks te doen, want wij hebben het artikel toch tijdelijk voor jou gereserveerd. Je ontvangt binnen één uur een mail met instructies hoe je de betaling alsnog kunt afronden.

Hoe kan ik betalen?

Betalen moet ook gebeuren, en dat kun je bij ons op verschillende manieren doen.

Casimoda ondersteunt verschillende betaalmethoden. Je kiest zelf welke betaalwijze je wilt gebruiken tijdens de bestelprocedure. Hierbij werken wij samen met betaalprovider Mollie. Zij zorgen ervoor dat de betaling in alle veiligheid kan worden afgerond. Zie je in het betaalscherm de naam van de betaalprovider? Geen paniek, de betaling klopt en de transactie zal goed verlopen. Voor de meeste betaalmethoden rekenen wij geen betaalkosten, enkel voor het gebruik van PayPal (eenmalig €1,50 betaalkosten per bestelling).

Onderstaande betaalmogelijkheden kun je bij ons gebruiken:

  • iDeal
  • PayPal (ook geschikt voor Visa en Mastercard)
  • Mister Cash en Bancontact (voor onze Belgische klanten)
  • Creditcard
  • Achteraf Betalen (via Billink)
  • Vooruitbetaling (bankoverschrijving)

 

Hoe weet ik of mijn bestelling betaald is?
Zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, sturen wij een e-mail ter bevestiging.
Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Wanneer de retourzending voldoet aan de algemene voorwaarden (zie artikel 7 en 8), wordt de terugbetaling binnen 14 dagen na ontvangst verwerkt, via het betaalmiddel dat door jou is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. Echter, onze ervaring leert dat terugbetaling doorgaans al binnen 5 werkdagen na verwerking van je retourzending plaatsvindt. 

Heb je een account aangemaakt op onze website? In dat geval kun je ook in jouw account zien of de retourzending is goedgekeurd en of de terugbetaling heeft plaatsgevonden.  
    

Verzending
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De producten van Casimoda worden geleverd via de brievenbus. De levering wordt verzorgd door PostNL. 

Klik hier om een indicatie te ontvangen van de levertijd voor jouw bestelling.
Kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt kiezen om je bestelling per pakketpost te laten bezorgen (optioneel). De kosten hiervoor zijn €2,50. Je ontvangt een track & trace nummer waarmee je op de website van PostNL kunt bekijken waar jouw bestelling zicht bevindt. 

Moet ik thuis zijn als het pakket wordt afgeleverd?

Nee. Welke verzendmethode je ook kiest, in geen van de gevallen hoef je thuis te zijn om de zending te ontvangen. Een brievenbuspakje past, net als de brievenbuspost, door de brievenbus en kan daarom altijd bezorgd worden, ook als je niet thuis bent. 

Klachten
Heb je een klacht?

We doen onze uiterste best om de beste dienstverlening te bieden. Helaas kan het voorkomen dat er iets mis gaat. Dit spijt ons. Hopelijk kunnen we jou snel helpen om deze klacht op een prettige manier af te handelen. 

Om je klacht te melden, verzoeken wij vriendelijk een mail te sturen naar [email protected]. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice, evenals het sturen van een brief. Dit kan naar:

Casimoda.nl 
Afdeling klantenservice
Jan Deckersstraat 21b
5591 HN Heeze

Heeft de klacht betrekking op een defect/beschadigd artikel? Gelieve dan een mail sturen naar [email protected] met bijgevoegde foto's van het defecte/verkeerd ontvangen artikel. Op deze manier kunnen wij je vraag op afstand beoordelen en met een passende oplossing komen. 

Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Voor meer informatie over onze klachtenregeling kun je op onze pagina met algemene voorwaarden de klachtenprocedure nalezen (artikel 16). Mochten we er niet uitkomen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Casimoda bij is aangesloten. 

Geen antwoord op je vraag gevonden? Stuur ons een berichtje!
Antwoord binnen 2 werkdagen
Contact

Contactgegevens 
Mailen: [email protected]

Bedrijfsgegevens (dit adres geldt tevens als retouradres)
Casimoda
Jan Deckersstraat 21-B
5591 HN Heeze
The Netherlands      

KVK-nummer: 57980586 
BTW identificatienummer: NL002291842B60    

Bankgegevens
Bank: ING
IBAN: NL65INGB0008322614
Rekeninghouder: Casimoda 
Plaats: Heeze  

SWIFT/BIC: INGBNL2A